راهکارهای استفاده‌ی سودمند از توییتر و رشد برند شما در شبکه‌های اجتماعی!

توییتر چیست؟

توییتر، خانه‌ی 330 میلیون کاربر ماهانه‌ی فعال است؛ و معمولا به عنوان یکی از پلتفرم‌های پایه‌ی 'میکروبلاگ' شناخته می‌شود؛ که فضایی مناسب، برای انتشار و تولید محتواهای کوتاه و بروزرسانی‌های سریع، فراهم نموده است.
مردم در این پلتفرم، از سراسر جهان، به دنبال جدیدترین اخبار و آپدیت‌های برند محبوبشان، از کانال‌های متعددی دیدن می‌کنند. این امر، به این معناست که اگر شما در توییتر فعال نیستید، احتمالا از برخی پیشگامان روز، چند قدم عقب‌تر مانده‌اید.

توییت کردن مداوم، راه ماندگاری در توییتر

متاسفانه، با وجود این‌که امروزه، تعداد زیادی از برندها به صورت روزانه، ارسال توییت دارند؛ درصد بالایی از آن‌ها، نحوه استفاده‌ی بهینه از توییتر را بلد نیستند؛ و نمی‌دانند چطور به درستی از توییتر برای گسترش تجارت‌شان، استفاده نمایند. زمان‌بندی چند پست و این‌که مطمئن باشید چند هشتگ، به پست خود اضافه می‌کنید، به تنهایی، نشان نمی‌دهد که شما استاد توییتر هستید!


https://hamedkhamisabadi.blogspot.com/2021/06/8.html


اما خوشبختانه، اگر آماده‌اید تا قفلِ پتانسیل‌های حقیقیِ این دست شبکه‌های اجتماعی مشهور را درهم بشکنید؛ راهنمایی‌های زیر، می‌تواند به کارتان بیاید. 
این هم چند پیشنهاد کارآمد، برای شما که می خواهید از توییتر به درستی و مفید، استفاده کنید.

آغاز کار در توییتر 

1-کارتان را در توییتر، با یک استراتژی آغاز کنید!

یک استراتژی جامع می‌تواند موفقیت شما را، در هر پلتفرمی از شبکه‌های اجتماعی، تضمین کند. با یک برنامه‌ریزی درست و حسابی، از این‌که زمان‌ و پولتان را وقف فعالیت‌هایی کرده‌اید؛ که شما را به اهدافتان می‌رساند و نتایجی برای شما به ارمغان می‌آورد، اطمینان حاصل می‌کنید.

از این شروع کنید، که اصلا می‌خواهید با حساب توییتری‌تان چه کار کنید. ممکن است هدف شما از راه‌اندازی یک حساب توییتری، یکی از گزینه‌های زیر باشد:

• شما می‌خواهید کار جدیدی راه انداخته، رکورد فروش تازه‌ای را به ثبت برسانید.
• وفاداری به مشتری را بیشتر نمایید.
• آگاهی عموم مردم از کالایتان را ، افزایش دهید.
• هزینه‌ی خدمات به مشتری را، کاهش دهید.

وقتی‌که اهداف بیزینس شما، برایتان تعریف شده باشد، به تدریج شروع به توسعه‎ی اهداف کارآمد اجتماعی خود، خواهید کرد. به عنوان مثال، شاید دلتان بخواهد، در پایان سه ماه فعالیت یک کمپین خاص، ماهی 20 ایمیل ثبت‌نام شده‌ی جدید، برای حساب خود، کسب کنید. به خاطر داشته باشید که برای کسب نتیجه، باید اهدافی را انتخاب کنید که دقیق و سنجش‌پذیر هستند. 
این را نیز ملکه‌ی ذهن خود کنید، که هنگام شکل دادن به اهداف خود، باید ویژگی‌های مخاطبان خود را نیز، مد نظر قرار دهید. برای جلب توجه همه‌ی مردم، از این شاخه به آن شاخه نپرید. از پرسونای خریداران خود، برای جهت دادن به تصمیمات خود بهره بگیرید.

2- پروفایل توییترتان را، خودتان بسازید.



استفاده از یک پروفایل راهبردی برای توییتر، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی شما در شبکه‌های اجتماعی‌ست. برای برند خود، عکس مناسبی بسازید تا به این وسیله، اعتماد مخاطبان‌تان را به خود جلب کنید. روی توانایی شرکت در جریان‌های اجتماعی و... خود، کار کرده و آن را تقویت نمایید. پیش از آن که سراغ مرحله‎ی بعدی، برای یادگیری نحوه استفاده موثر از توییتر، بروید؛ اول موارد زیر را در دستور کار، قرار دهید:

• پروفایل توییتر خود را کامل کرده، و حداکثر استفاده را از آن ببرید: از یک عکس نوآورانه برای پروفایل توییتر خود استفاده کنید؛ سپس از بیو، برای توضیح کاری که انجام می‌دهید؛ بهره ببرید. حتما یک لینک دیگر هم در بیوی خود قرار دهید، تا ترافیک بیشتری را متوجه وب‌سایت خود نمایید. 

• گرفتن تیک آبی توییتر: دلتان می‌خواهد مشتری‌ها، باور کنند که شما یک شرکت معتبر دارید؟ گرفتن تیک آبی‌ِ "رسمی" در توییتر؛ یک شروع عالی برای شماست. برای اطلاعات بیشتر، از نحوه‌ی به رسمیت شناخته شدن در توییتر، مقاله‌ی با 5 گام ساده، در توییتر تیک آبی بگیرید، را چک نمایید.

• در شبکه‌های اجتماعی دیگر، به پروفایل توییتر خود، لینک بدهید: حواستان باشد که در وب‌سایت خود، صفحه‌ی ایمیل حرفه‌ای‌تان، و سایر شبکه‌های اجتماعی خود را، به پروفایل توییترتان، لینک کنید. این کار، وجهه‌ی اجتماعی بزرگ‌تری را، برای شما فراهم خواهد کرد. 
 

توییتر، شبکه‌ی مشهور اجتماعی

3- نحوه‌ی استفاده از #هشتگ‌ها را بیاموزید

توییتر، زادگاه تمام هشتگ‌های مهم شبکه‌های اجتماعی‌ست. حتما از این منبع، به سود خود، استفاده کنید. هشتگ‌ها، محتوای شما را در دسته‎بندی‌های مختلف، مرتب می‌کنند و کاری می‌کنند که برند شما، آسان‌تر در دنیای آنلاین، پیدا شود. تحقیقاتی که توییتر در این زمینه انجام داده، نشان می‌دهد که توییت‌هایی که با هشتگ ارسال شده‌اند، تا 50% بیشتر، افراد را به برندهای مختلف می‌کشانند. 
با این وجود که روش‌های بسیار زیادی، برای تقویت راهبردی هشتگ‌های شما، در توییتر وجود دارد؛ بهتر است این چند نکته‌ی کوچک را، دنبال کنید.

• از ابزار پیدا کردن هشتگ‌ها، برای دنبال کردن هشتگ‌های خود، استفاده کنید و مطمئن شوید از هشتگ‌هایی استفاده می‌کنید، که میان افراد جامعه، مشترک است.

• در تمامی پست‌های خود، از حجم عظیمی از هشتگ‌ها، استفاده نکنید! پیشنهاد توییتر، این‌ست که در هر توییت، بیشتر از دو هشتگ را به کار نبرید.

• حین استفاده از هشتگ، میان کلمات فاصله نگذارید. #شبکه‌های اجتماعی، تنها به هشتگ #شبکه‌های، شما را متصل می‌کند؛ چرا که شما، کلمه‌ی "اجتماعی" را از آن، جدا نموده‌اید. حتما مطمئن شوید که تمامی کلمات، به خوبی به یک‌دیگر متصل شده‌اند. ضمنا! از نشانه‌گذاری هشتگ با ویرگول، نقطه و... نیز، پرهیز نمایید. 

• هشتگ‌های محبوب توییتر را پیدا کنید. سمت چپ صفحه‌ی اصلی توییتر شما و درست زیر پروفایل‌تان، لیستی از ترندهای برترِ مرتبط با پروفایل شما، مشاهده می‌شود. از این ابزار، در جهت توسعه‌ی تگ‌های اصلی خود، استفاده کنید.

نمونه‌ای از ترندهای محبوب توییتر 

4- به زمانی‌که در توییتر پست می‌گذارید، دقت کنید!

در هر دقیقه، 350 هزار توییت از طریق امواج دیجیتال هوایی، به توییتر ارسال می‌شوند. بنابراین عجیب نیست که توقع مشارکت واقعی از فالوور هایتان، بسیار سخت به نظر می‌رسد. دانش استفاده‌ی موثر از توییتر، عموما به این معناست که شما متوجه باشید؛ که چه زمانی برای پست دادن در توییتر، بهتر است؛ زمانی‌که بتواند مخاطبانتان را، وادار به مشارکت در محتوای شما نماید. به عنوان مثال: 

• جمعه، بهترین روز هفته، برای پست دادن در توییتر است.
• بهترین زمان برای توییت کردن، بین 9 الی 10 صبح است.
• امن‌ترین زمان، برای ارسال توییت‌هایتان، مابین 10 صبح الی 12 ظهر است.
• یکشنبه، بدترین روز هفته برای پست دادن در توییتر، و انتظار مشارکت، از سوی مخاطبانتان است.
البته، هر مخاطب با دیگری فرق می‌کند! برای این‌که بهترین نتایج را دریافت کنید، نیاز است که: 

• حداقل یک‌بار در روز توییت کنید؛ تا ارتباط دائمی و پیوسته‌ای، میان شما و فالوور هایتان برقرار شود. تجربه‌ی پست‌های منظم را، به روتین زندگی خود تبدیل کنید.

• از داده‌های تحلیلی توییتر، در جهت دانستن علاقمندی‌ها و خصوصیات مخاطبانتان، استفاده کنید. به این منظور، زمان‌بندیِ پست‌های توییتر خود را، بر اساس این داده‌ها، تنظیم نمایید.

• از طریق اسپراوت سوشال، توییت‌های خود را زمان‌بندی کنید؛ تا به این شیوه، دائما در بهترین زمان‌ها، در توییتر فعالیت داشته باشید. می‌توانید از پست اسپراوت وایرال، برای تشخیص مناسب‌ترین زمان توییت کردن خود، بهره بگیرید.

 نحوه‌ی درگیر کردن مخاطب، با پست‌های شما

5- به یاد داشته باشید که بایستی، مخاطبانتان را درگیر پست‌های خود نمایید.

حالا که دارید نحوه‌ی استفاده‌ی موثر از توییتر، را فرا می‌گیرید، گیر افتادن میان حجم سنگینی از داده‌های آماری و سنجشی، کاملا عادی‌ست. اگرچه، راستش را بخواهید، مهم‌ترین چیزی که باید آن را در توییتر بسنجید، میزان مشارکت مخاطبان، در پست‌های شماست. بدون مشارکت کاربر، تمامی چیزی که مقابل شماست، در اعداد خلاصه می‌شود؛ نه یک لیست از فالوورهای واقعی! برای این‌که مخاطبان خود را درگیر پست‌های خود، کنید؛ باید:

• شبکه‌های اجتماعی خود را زیر نظر داشته باشید: روش توییت زدن فالوورهای خود را بدانید؛ و توییت‌هایشان را بخوانید. با استفاده از توییت‌های مخاطبانتان، به علاقمندی‌های آنان، ترند هایی که در این صنعت، از آن‌ها پیروی می‌کنند و...، پی خواهید برد.

• سریع پاسخ دهید!: مردم از برندها، توقع دارند که در توییتر، پاسخ‌گوی آن‌ها باشند. تحقیقات نشان می‌دهند که 42 درصد از مصرف‌کنندگان، توقع دارند که یک برند تا 60 دقیقه به آن‌ها، پاسخ دهد. بگذارید مشتری‌هایتان بدانند، که به آن‌ها اهمیت می‌دهید؛ و به سرعت، به نزدشان باز می‌گردید.

•ریتوییت کنید، با بقیه ارتباط بگیرید و آن‌ها را فالو کنید: با ریتوییت کردنِ محتواهای مخاطبانتان، فالو کردن آن‌ها و ... به آن‌ها نشان دهید، که چقدر برایشان ارزش قائل هستید. 

• سوال بپرسید و در توییتر فعال بمانید: با مخاطبان خود، مکالمه کنید. رای‌گیری‌های متعددی را، راه‌اندازی کنید؛ نظر آن‌ها را، درباره‌ی زمینه‌های مرتبط با برند خود، و کارهایی که می‌توانید برای بیزینس‌تان انجام دهید، بپرسید. با برگزاری رقابت، می‌توانید باعث هیجان مردم شده، آن‌ها را به شرکت خود، علاقمند کنید.

• برای تگ کردن مردم آن‌ها را @منشن کنید: با شبکه‌ی مخاطبان خود و اینفلوئنسرهای مربوطه، در ارتباط باشید. به این منظور، آن‌ها را در پست‌هایتان تگ، یا @منشن کنید؛ و یا به عبارتی، نام آن‌ها را ذکر نمایید. قبل از این‌کار، مطمئن شوید که از راهکارهای تگ کردن، به درستی استفاده می‌کنید.

بیایید با هم، نگاهی به نحوه‌ی ارتباط گرفتن DiGiornio  با فالوورهایش، در توییتر بیندازیم؛ که چطور به آن‌ها پیشنهاد می‌کند، شخصی را در توئیچ، فالو کنند. 

یک نمونه توییت مناسب در توییتر

چگونه توییت‌های لایک شده را ببینیم و از آن‌ها، استفاده کنیم؟

لایک‌ها، در گذشته، تنها نشان‌دهنده‌ی میزان علاقمندی مردم بودند. اما می‌توان از آن‌ها، به عنوان کلیدی دیگر، برای ارتباط پیوسته با مخاطبانتان، استفاده کرد. در حین این‌که قصد مرور فعالیت کلی خود، در توییتر را دارید؛ تا مطمئن شوید فالوور هایتان، علاوه بر لایک کردن پست‌هایتان، بر لینک‌های درون توییت‌های شما هم کلیک می‌کنند؛ به یاد داشته باشید که لایک‌ها، نشان‌دهنده‌ی این هستند که چه محتواهایی، بیشتر بر مخاطبین شما، تاثیر گذاشته است.
ضمن این‌که می‌توانید با لایک کردن پیام‌های مثبت، و ریپلای‌های عالیِ فالوور هایتان در توییتر، کمی از عشق خود را به آن‌ها، نشان دهید. تنها کافی‌ست بر روی نماد قلب، در زیر توییت‌های درون کامپیوتر، گوشی یا حتی صندوق ورودی اسپراوت اسمارت خود، بکوبید. لایک کردنِ توییت‌های مشتری‌هایتان، به آن‌ها ثابت می‌کند که یک شخص حقیقی، در پشت این حساب توییتری نشسته است؛ که دارد پیام‌شان را می‌خواند و بابت آن‌ها، متشکر است. نه این‌که تنها، به پاسخ‌های مشتری‌مدارانه، اما ربات‌وار، بسنده کنید!

علاوه بر این، لایک‌ها می‌توانند منبعی عالی، برای تجزیه و تحلیل برند و صنعت حوزه‌ی شما، باشند. توییت‌های لایک‌شده‌ی حوزه‌ی صنعتی خود را، که توسط اینفلوئنسرها و مدیران ناظر حیطه‌ی کاری شما، تدارک دیده‌ شده‌اند؛ بررسی کنید. تا از طریق آن، متوجه شوید که آن‌ها، هر چند وقت یک‌بار، به چه شیوه و چطور، به مخاطبان خود پاسخ می‌دهند و چه چیزهایی را با مخاطبان خود، به اشتراک می‌گذارند. برای انجام این‌کار، تنها کافی‌ست، بر روی پروفایل یک شخص در توییترِ دسک‌تاپ یا موبایل خود، کلیک کنید؛ سپس بخش "پست‌های لایک شده"، توسط آن فرد را بررسی کنید.


6- بخش "انسانی" حساب خود را، توسعه دهید.

بر اساس آن‌چه توییتر اعلام کرده است:" این مسئله که برند شما در توییتر، یک صدای انسانی داشته باشد، بسیار مهم‌ است."
اما این جمله، به چه معناست؟ به بیان ساده، می‌توان گفت که شبکه‌های اجتماعی، به منظور تشویق مردم به مکالمه‌ی بیشتر، ساخته شده‌اند. اگر قصد فعالیت طولانی‌مدت، در توییتر ( یا  شبکه‌های اجتماعی دیگری) را دارید؛ فالوورهای خود را تنها با محتواهای بازاریابی، بمباران نکنید! البته که نشان دادن جنبه‌های منحصر به فردِ شرکت شما، بسیار حیاتی‌ست؛ اما کلید موفقیت، در پیدا کردن راهی برای تاثیرگذاشتنِ هر چه بیشتر، بر مخاطبان شما، خلاصه شده‌ است.
انسانی کردنِ برند شما، به معنای این است که، شخصیت خود را در توییت‌های خود، به نمایش بگذارید. به این فکر کنید که دوست دارید بیزینس شما، در چشم دیگران، چه جور شخصیتی داشته باشد؟ دوست دارید رسمی به نظر برسید یا خودمانی؟ کتابی حرف بزنید تا پیچیده؟ هر شیوه‌ای که انتخاب کردید، باید با شخصیت خودِ شما، هماهنگ باشد. به عنوان مثال، حساب توییتری Innocent یک هویت جالب، و در عین حال عجیب و غریب برای خود، دست و پا کرده است.
 

نمونه‌ای دیگر از یک توییت مناسب

هنگام کار کردن بر روی رنگ صدای برند خود، به یاد داشته باشید که باید طبیعتا با مردم، در توییتر، گفتگو داشته باشید. به کامنت‌های آن‌ها، پاسخ دهید. آن‌چه می‌گویند را لایک کنید و به مخاطبان خود، نشان دهید که برای آن‌ها، ارزش قائلید. از آن دست کمپانی‌هایی نباشید؛ که تنها زمان‌هایی به کامنت‌ها پاسخ می‌دهند، که کامنت درباره‌ی خودشان باشد!

7- برای توسعه‌ی مشارکت مخاطبان در پست‌هایتان، از فایل‌های چند رسانه‌ای استفاده کنید!

فایل‌های چند رسانه‌ای، شیوه‌ای ارزشمند و کارآمد برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی‌ست. تحقیقی درباره‌ی توییتر، نشان می‌دهد که 82 درصد از کاربران توییتر، محتواهای ویدیوییِ پست‌ها را، بیشتر تماشا می‌کنند. پاسخ‌دهندگان به این تحقیق دسته‌جمعی، هم‌چنین گفته‌اند، که بیشتر ترجیح می‌دهند، ویدیوهای افرادی را که فالو می‌کنند؛ ببینند. 
برای این‌که افراد بیشتری را درگیر صفحه‌ی توییتری خود کنید، می‌توانید از روش‌های زیر، بهره ببرید:

• با اشتراک‌گذاریِ ویدیوهای پشت صحنه، از شرکت خود، ارزش و اعتبار خود را به عنوان برند، افزایش دهید. توییتر حتی با قابلیت "Periscope"، به شما امکان می‌دهد که در زمان محلی منطقه‌ی خود، با فالوورهای خود، ویدیوهای لایو به اشتراک بگذارید. 

• در بخش feed توییتر خود، عکس پست کنید. اگر می‌خواهید، نحوه‌ی استفاده موثر از توییتر را یاد بگیرید، ارزش محتواهای بصری را، دست کم نگیرید! مطمئن شوید که عکسی که به اشتراک می‌گذارید، استعداد جرقه زدن یک مکالمه، مرتبط با برند شما را، داشته باشد. یادتان باشد که حتی اجازه دارید تا مرز 10 نفر را، به دلخواه، زیر عکس‌های خود، تگ کنید.

• سری هم به گیف‌ها بزنید! گیف‌ها می‌توانند کمکی، در جهت نشان دادنِ جنبه‌ی باحال بیزینس شما، باشند. چرا به این‌که گیف‌هایی، مناسب برند خودتان بسازید، فکر نمی‌کنید؟ درست مانند استادان توییتری مثل Wendy و تجارت دسرهای فراستی با سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌شان!
 

نمونه‌ای از تبلیغات خنده‌دار توییتری

8- بر عملکرد خود، نظارت داشته باشید!

احتمالا، مهم‌ترین کاری که باید حین یادگیری نحوه‌ی استفاده از توییتر، انجام دهید؛ نظارت دائم بر برندتان است. نظارت بر روی برند، به این معناست؛ که هم بررسی کنید مردم، در شبکه‌های آنلاین، درباره‌ی شما چه می‌گویند و هم به عملکرد توییتری خود، توجه کنید. 

• رقیبان خود را فالو نمایید: دنبال کردنِ رقبای شما، دو فایده دارد. اول از همه، به شما، برای پست دادن در توییتر و فعال ماندن، انگیزه می‌دهد. و دوم این‌که، شما قادرید بفهمید، که مردم درباره‌ی برندهای رقیب‌تان، چه نظری دارند؛ و چطور آن را با شما مقایسه می‌کنند. 

• گوشِ شنوای فالوور هایتان باشید: از ابزاری مانند اسپراوت سوشال استفاده کنید، تا متوجه شوید مردم، با استفاده از هشتگ‌ها، چه چیزهایی درباره‌ی برند شما می‌گویند. @منشن‌ها و کلیدواژه‌ها، برای برند شما، اهمیت بسیاری دارند. هر چه بیشتر درباره‌ی شهرت برند خود، بدانید؛ راحت‌تر قادر خواهید بود، در آن تغییرات مثبت، ایجاد کنید.

• با تجزیه و تجلیل‌های توییتر، بازاریابی خود را بسنجید: داده‌های آماری توییتر، مروری از راهبردهای بازاریابی شما، در این شبکه‌ی اجتماعی، را در اختیارتان خواهند گذاشت. از طریق ترکیب این داده‌ها، با تجهیزاتی که اسپراوت سوشال در خدمت شما می‌گذارد؛ بهتر قادر خواهید بود، که به نظرات عمیقی درباره‌ی میزان درگیر شدنِ مشتریان، با پست‌های خود برسید. 

9- با تاکتیک‌های جدید، تجربه کسب کنید!

در نهایت، وقتی که در نکات پایه‌ی استفاده از توییتر، استاد شدید؛ سعی کنید با استفاده از قالب‌های حرفه‌ای تولید محتوای توییتر، تجربه‌های بیشتری کسب کنید. به عنوان مثال، درباره‌ی گزینه‌ی تبلیغات پولی توییتر، تحقیق کنید تا به طور مستقیم، یک‌سری پست‌های خاص را، به مخاطبین هدف خود، بفرستید. گاهی، این روش‌ها را نیز امتحان کنید:

• برای وب‌سایت خود، کارت توییتری بگیرید: این روش، باعث می‌شود هنگامی‌که پست‌های وبلاگ خود را، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید؛ به چشم مخاطبین هدف شما بخورند. 
• پخش ویدیوهای لایو: شرکت‌های تجاری، مدتی‌ست به تجربه‌ی ویدیوهای لایو در توییتر، مانند کانال‌های استریم 360 درجه، روی آورده‌اند. با توجه به این‌که ویدیوها، یا هر محتوای چند رسانه‌ای دیگری، در توییتر بیشتر باب می‌شوند؛ ویدیوهای لایو، ابزاری بی‌نظیر، به عنوان یک راهکار استفاده از توییتر، هستند.  
• به مشتریان خود، سرویس خدمت به خریدار را، ارائه دهید: اگر به اندازه‌ی کافی، افرادی برای رسیدگی به حساب توییتری خود دارید، به این که سرویسی را، برای خدمت به مشتری، مهیا نمایید؛ هم فکر کنید. 67 درصد از مشتریان، در ایالات متحده‌ی آمریکا، برای دریافت خدمات هر برند، به شبکه‌های اجتماعی روی می‌آورند. فعالیت مرتب در توییتر، به مخاطبان‌تان نشان می‌دهد که همیشه، همراه آن‌ها هستید.

نمونه‌ای از کاربری که برای پرسیدن سوال، به یک پیج توییتری روی آورده است

یادگیری نحوه‌ استفاده‌ی موثر از توییتر 

در نهایت، استفاده‌ی موثر از توییتر، تنها در ارتباط گرفتن با مخاطبین شما، و این‌که یک سر و گردن، نسبت به رقبای خود، بالاتر باشید؛ خلاصه می‌شود. از آن‌جایی‌که شرکت‌های تجاری، از شبکه‌های اجتماعی، برای ارتباط گرفتن با مشتریان خود، استفاده می‌کنند؛ حضور مناسب و دائمی پروفایل توییتری شما، اهمیت بسیاری دارد.
نکات بالا، به شما کمک می‌کند که با فالوورهای برندتان، به شیوه‌ای عمیق‌تر، ارتباط برقرار کنید. هر چه بیشتر از توییتر استفاده کنید و ارزش ارتباط با مخاطبان شما، بیشتر برایتان جا بیفتد؛ گسترش برندتان در دنیای آنلاین، آسان‌تر خواهد شد.

منبع:
sproutsocial.com

هیچ نظری موجود نیست:

با پشتیبانی Blogger.